Klättrar upp upp uppppp!


Jag har lyckats! Igen!


Jag fick jobbet som spinning instruktör på Bromölla spinning, fasen vad kul!


I tisdags hade jag mitt första pass, det gick utmärkt även om jag inte trodde det själv först men det visade sig att alla var super nöjda med hela paketet! Låtval, takt och min insats vilket stärkte något enormt!


Jag kommer att ha pass varje tisdag till att börja med och kanske kommer att utöka till söndagar och ev. torsdagens styrkepass då och då! Riktigt kul ju att de vill satsa på mig men jag måste tänka på skolan lite också. Den är första prion såklart


Veckorna går så fort jag hinner inte med, stress upp till öronen men jag ska klara det! Jag ska ha mina jävla betyg om jag så ska få magsår för dom och jag ska komma in i LUND!



Mitt ex, min kärlek och framtid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0