T O R S

1.Nationella i Engelska trodde jag gick bra.. Rättningen gjorde mig sjukt osäker och jag fick ont i magen. Mitt betyg hänger på detta, snälla Maria kan jag inte få VG?

2.Var på körskolan med Emelie efter skolan men vi vände redan när vi kom innanför dörren, för vi orkade helt enkelt inte! Varför körkort? Jag behöver inte körkort? haha till sommaren då! ska jag ta tag i det ;) Ganska misslyckat va?!

3.Istället för att göra nytta på körskolan smällde jag upp 1260 spen på löjliga ansiktssalvor... hur dum man nu kan vara? Hoppas, hoppas att de hjälper mig! Med den summan (1260) förstår man hur mycket jag hatar mina finnar!!!!

4.Jag trodde jag skulle spy, kräkas, spy och svimma på spinningen idag men nu är de så jävla skööönt efteråt.


5.Imorgon = Valborg i Bromölla med grabbarna tänkte lägga ut min välplanerade outfit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0